Ежелгі қытай мемлекеті

Ежелгі қытай мемлекеті

Қытайдың өркениеті көне дәуірдің ерте кезеңіне жатады, бірақ оның соңғы сегментіне дейін. Зерттеушілер қазіргі заманғы Қытай аумағында тұратын тайпалар, сондай-ақ Тайланд, Бирма, Тибет, Солтүстік Вьетнам Қытай-тибет отбасы тілінде қарым-қатынас. Дегенмен, бұл тілдердің бір бөлігі ғана негізінен Янцзе, Сары өзен және оңтүстіктің бассейндерінде таратылып, кейінгі қытай тілінің негізін құрады.

Шамамен V мыңжылдықта болжанған. e. Сары өзеннің бассейнінде автономды бірлік ретінде шынайы қытай тілінің алыстағы бабасы бар еді. Дегенмен, әдеттегі атауы — хан-йен, қытайлықтар бүгінгі күннің өздері деп атағанымен, сол кезде болған емес, бірақ ол ежелгі дәуірдің соңында пайда болды. Сол кезеңде қытайлық сценарийдің қазіргі атауы да бар, яғни хапжиз (Хан хаты).

Айта кету керек, қытайлық халықтардың ешқайсысы өз елін Қытай деп атаған жоқ, ал өздері — қытай. Орта ғасырларда күшті Моңғолия аумағында империяны, Маньчжурия, және Солтүстік-Батыс Қытай кейбір бөліктерін құрылған адамдар — Бұл есімдер бізге және түркі этнонимі Kidan (Қытай) олардың шыққан алынады.

Ғасырлар бойы сабақтастығын қамтамасыз ету үшін бірге Шығыс Азия, үлкен әлемдік өркениеттің басқа халықтардың Қытай аумағы құрылған өзін-өзі сол адам, және бүгін дамуын жалғастыруда — «hanzhei», немесе «Хан» — Хан — кеш ежелгі қиыр империясының атауынан шыққан (202 б.з. дейін). Алайда бұл ескерткіштерде кейінірек байқалды. Хан империясының предшестери — Цин империясы (221-206ж.ж.) Сонымен бірге әлемдік тарихта ұмытылмаған. Оның есімі ежелгі замандарда Қытайдың еуропалық атауларымен байланысты — Латын Синэ, Француз Қытай, Ағылшын Қытай.

Қытай шекарасында пайда болған мемлекеттік құрылымдар, елді біріктіретін Qin әулетіне дейін, тек қана Хан халқының тарихи дамуының нәтижесі емес еді. Қытайдың аумағы тас ғасыры дәуірінен көптеген басқа этникалық орталықтармен тұрды. Ол әр түрлі тайпалар тасымалдаушылар бірлесе отырып Қытай-тибет тілдері т.б. ана спикерлер Tungus отбасы avrtronezipskoy отбасы және деп болжанып отыр.

Ежелгі қытай мемлекетінің қалыптасуы мен дамуы

Олар өздерінің жеке мәдениеттерін қалыптастыра алды. Иә, қоршаған ортаны қорғау сипаттамалары бұл аудандарда қалыптасқан тұрақты этномәдени бірлестіктердің қалыптасуына ықпал етті, олардың ауқымы бүкіл елге сәйкес келеді. Ғасырлар сахнасында қалыптасқан бұл мәдениеттердің тек қана қытайлық өркениет деп аталатын керемет мәдени және тарихи құбылыс.

Этнонимі хуа, ерте бірі — аты «Хан» болды алдында protokitaytsy өздерін ең бізге этникалық мерзімін белгілі, олардың арасында түрлі атаулары, берді. Б.з.д. II мыңжылдықтың соңындағы көне ескерткіштерге қарағанда. Сонымен қатар ежелгі қытай өркениетінің бесігі болып табылатын Сары өзен бассейнінің тұрғындарының басқа да ерте атаулары Шань мен Чжоу болды. Осылайша, Хуа, Шан және Чжу, белгілі резервациялармен, Солтүстік Қытайдағы қола мәдениетінің жеткізушілерінің ең танымал этнонимдері деп санауға болады.

Хуа мен басқа да алыс қытай ата-бабаларының тұрғылықты жері бастапқыда Қытай Халық Республикасының шағын бөлігін алды. біз қарастыру кезінде Сондықтан, Ежелгі Қытай тарихы, және, әрине, жалпы алғанда «Ежелгі Қытай» туралы айтуға, және Сары өзен бассейнінің үлкен аумақты алып жатқан Сары өзен бассейнінің ортасында аумағында шектелген «Инь Қытай», немесе «Чжоу Қытай» туралы емес, және Янцзы бассейнінің солтүстік бөлігінде орналасқан. Тек «Qin-Han Қытай» тек қана бүкіл Қытайды қамтыған ежелгі «әмбебап» империяның бір түрі болды. Дегенмен, сол уақытта Хан тұрғындары ғана емес, өз аумағын басып алды. Әртүрлі этникалық топтар мен әртүрлі әлеуметтік тапсырыстардың өзара әрекеті «ежелгі Қытайдың» барлық кезеңдерінде жалғасты.

Цинь мен Хан империяларының әлеуметтік-экономикалық және саяси тұрғыдан негізгі бірлігі. Бұл ұлы ежелгі шығыс деспотизміндегі Хан халқының басты рөлі III ғасырдың аяғынан бері шешілген. бұрын және. e.

Қытай аумағындағы ежелгі қоғам — ежелгі қоғамдарға тән нақты заңдар мен дамудың негізгі сәттері бар тәуелсіз жабық әлеуметтік-саяси кешені. Сонымен қатар ежелгі қытай қоғамы ежелгі өркениеттердің әлемдік бағалауындағы ең маңызды байланыстардың бірі болып табылады.

Дегенмен, бұл қоғам үшін не қолайлы, не оған қатысты басқа мағына болмайтын уақыттар мен қазіргі замандар үшін әдеттегі ұғымдар бар. Мәселен, Қытайдың ежелгі әлемінде адамдар, әдетте, «ұлттық», тілді немесе нәсілдік келіспеушіліктерді білмеді. Ең маңызды антагонистикалық әлеуметтік шекара еркін және еркін емес.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *